Tuesday, September 11, 2007

First Day at School



To bude bolet! Hned první den jsem strávil hodinu a půl v knihovně. To se mi opravdu ale opravdu za celé mé dosavadní působení nestalo. Ne snad že bych se tam učil, ale hlavně jsem potřeboval vytisknout materiály (outliny, handouty...) na první hodiny. Sice jsem si nabil svoje ID, ale jako nově zaregistrovaná ještě nefungovala. Za tuhle inconvenience mi vytiskli všechno pěkně zdarma - cca 50 stran. Jinak 8¢ za stranu.
Jak to tak vypadá, tak tam budu času asi trávit hodně. Ani ne kvůli tomu, že by se mně tam líbila atmosféra, ale spíš kvůli tomu, že kdybych měl nakoupit jenom povinnou literaturu, tak jdu spát pod most. Ale o knižním businessu někdy jindy.
Dnes jsem měl první hodinu - 18:30-21:20. První dojmy jsou výborné. Vyučující byl moc fajn čerstvý důchdce. Hodina ještě ani nezačala a už nás vyzíval "Talk, get to know each other!". Ačkoliv nás bylo ve třídě přes 30, hned rozdal jmenovky a snaží se všechny jména zapamatovat. Hodina byla hodně interaktivní a pro spestření nechybělo několik Dilbertů, krátké video a například foto Microsoft teamu z roku 1978 (nahoře) - poznáte Billa? Podařilo se nám zformovat team na semestrální projekt, což bude alfa a omega tohoto kurzu. Jsem se samýma Kanaďanama - 2 holky, 3 kluci. Po skončení následovala ještě asi 20 min diskuze s vyučujícím, takže jsem se vrátil ze školy v deset večer. Na zítřek už mám mít nastudovány nějaké kapitoly z knih, které ještě nemám, tak snad to nějak dopadne.

1 comment:

Anonymous said...

Uplne jinej svet:-) kazdopadne zase moc zajimave cteni! Diky a good luck:-)a drz se!!