Monday, October 15, 2007

Line Dance Class

Mám teď podle plánu půlhodinovou pauzu, tak jsem si řekl, že si za odměnu za dočtenou kapitolu „blognu“:-). V podstatě není nic nového, co bych Vám vyloženě potřeboval sdělit.
Snad jen jedna zajímavost – sám tomu pořád ještě nemůžu uvěřit – ale dobrovolně jsem se v zájmu kulturního obohacování upsal do line-dance kurzu. Je to záležitost, která se zde hromadně provozuje v „klasických“ cowboyských klubech a na různých společenských událostech. V podstatě je to něco ve stylu country (fakt jsem se zapsal?!?!?), čili různé vylomeniny, které se dělají skupinově.

Instruktor byl „cowboy hadr“, mazák, který si to fakt „dával“. By oko nás tam bylo kolem 50. Teda musím se pochválit, že mi to docela šlo:-). Jen poslední tanec už byl na mě trochu moc složitý – moc kroků, zatáček a shuffle, shuffle, shuffle.
Byla to výýýýborná sranda. Normálně lituju, že to byla jen jedna lekce. Snad bych tam chodil i pravidelně, kdyby byla ta možnost.
Pár fotek ještě z centra pro mezinárodní studenty a z oslavy narozenin, což pro mě byla asi na dlouhou dobu poslední zábava. Ty divné rádoby nevěsty neznám.


Pro dokreslení dodávám video jednoho tanců, který jsme se naučili. Tenhle má zrovna do country docela daleko:-). Upozorňuju, že se nejedná o autentické video – tohle puberťácké jsem někde vyhrabal. Proti originálnímu gangstas klipu na něm aspoň trochu jdou vidět kroky.


No comments: