Saturday, December 15, 2007

Last Exam: DONE!

Som taký ščasný! :) Ještě nikdy jsem snad ještě nezažil takovou kompletní změnu nálady během momentu. Vysvětlím…
Po noci strávené beznadějnou snahou o skamarádění se s 800 stránkovou učebnicí a dalšími materiály jsem vyrazil ještě ZA TMY na zkoušku (8:00), s opravdu nesebevědomým pocitem.
Písemka trvala 2 hodiny a tentokráte mi půlhodina nepřebývala, ale chyběla (i hodinka navíc by se šikla). Na Part C, 2nd question a jejich několik podotázek majících několik podotázek jsem skoro ani nešáhl. Všichni se stejně “pozitivními pocity“ jsme si šli po písemce vyzvednout obodovaný term paper, který nás stál opravdu hodně nervů a když jsme zjistili skóre (které bylo vysoce nad očekávání), tak jsme si uvědomili, že jsme právě kurzem prolezli.
V tu ránu se zdrcené tupé výrazy proměnily v nadšení nekonečných rozměrů, následovaly gratulace a došlo dokonce i na dojemná objetí a skupinové foto (viz. výše). Lidi kolem naprosto nechápali, co že se to děje za slávu. No a tak jsem si to nemohl odpustit a musím tu radost ještě před spaním vypustit do světa. A pokračování zase příště ;-).

No comments: