Friday, December 7, 2007

School - "Almost" Done

A jak jde škola? Brrr. Bylo to trošku o nervy, protože deadlinů bylo uplynulý týden nějak moc, ale snad to všechno nějak dopadne. Měl jsem taky poslední prezentaci, za kterou jsme dostali "full mark". Do 15 minut jsme se vlezli přesně akorát. Abych měl nějaké to foto na památku, tak jsme řekli vyučujícímu, ať nás vyfotí. Akorát jsme vypadali jak kašpaři - přestože domluva zněla, že ve slušňáckém se nejde a tentokrát to nebylo vyžadováno, 2 kolegové zradili a přišli v business. Ach jo, zase další lidičky, se kterýma jsem strávil moře času a už je v životě neuvidím.


Pár obrázků ze školy. Ten kašpárek je slečna, kvůli které zažíváme opravdu adrenalinové chvíle před odevzdáváním prací. Je strašně příjemná, ale s ekonomií se chudák trošku sekla. Jinak přednášková místnost s vyklápěcíma stolečkama - vždycky jsem se tomu smál, ale je to pohodlnější než naše NAULA.

Už se mi to pěkně kráti. 14 dní a tradá domů. Měl bych mít radost, ale pocity jsou smíšené. Domů se těším, ale odsud se mi vůbec nechce. Chci tady ještě hodně stihnout než odjedu. Příští týden mě čekají ještě 3 final exams a zbývá napsat jeden paper, takže hyn sa ukáže…

2 comments:

Anonymous said...

But I wanted, because I'm bad man:)
Kingda Ka Rulezz:)
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingda_Ka

I was stunned when I saw it.
I guess 60m/s is kinda too much.

Vlasta said...

Kingda Ka can be fine, but it will always be just a copy..
Dragster is no. 1!
I rode it and it's kinda cool;-).